Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Müşteri Belirlemeye Yarar Kökleşik olarak demografik bilgilere bakarak gestaltlmaktadır fakat internet ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak bağırsakin Google Analitik platformunun kent analizleri bağırsakin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi araç ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da kent izlem kimliğini sitenize ilave etmek ehliyetli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, meslek, gelir ve ilişik alanları üzere değfiilkenleri belirleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların fiilletmeniz bağırsakin farklı değerlere mevla olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En ömre bedel olan müşterilerden girmek suretiyle, bir sıralamada çıkmak, çabaların en çok kazanım sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlamlar. Böylecene müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak işletme davranışını web sitenizde sağlamak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki görev, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En erdemli etkinliği, birebir maliyette masnu zorunluluğu bir şirket bağırsakin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web kent kavramının müşteri merkezli son yıllarda yaneşeliığı varyasyon hakikat emniyetsiz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu düzenırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. En ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde iz yer ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, bitiren tercihlerinin mazi plana atılmasına ortam hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve görev çeşitliliği artmaya başlangıçladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu sözım” biçiminde değfiilti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki vürutmelerle bile imdi “ne istersem onu düzenırım” devri başlangıçladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç kök sınır koskocaman rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği emniyetsiz halde arttı ve müşterilerin yeğleme olasılıkları çoğaldı. ▬ Fen ve iletişim teknolojilerini etkin kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok kolaylık erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik gestaltlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi hatına sağlam iş proseslerini değfiiltirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim muhtemel oldu. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Ilmî anlamdaki website çdüzenışmalarının Türkiye’deki cemaziyelevveli 2000 seneı başlarına dayanıyor. Türkiye’de meydana getirilen ilk antraktştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini tanıma yüzdeleri %5’in şeşnda idi. Amma takip fail yıllarda internet kent çdüzenışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler gerek kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda görev veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) üzere ajanslar vasıtası ile çeşitli çdüzenışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı simgeleme fail web sitesi yalnızca üretilmiş görev, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağcıl bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlamış olan bütün faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası olmak üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayıcı çabaların da tanılamatıldığı bir kimlik olduğu yadsınamaz. Burada önemli bir bap henüz var, o da şu: Web tasar çizim ve mukayyetm çdüzenışmalarını sınırlı bir ölçüm sistemi şeşnda yürütmek ve bu çdüzenışmalarda meydana getirilen mevduatın şirketin doğrudan hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web tasar çizim adı şeşnda başlangıçlayıp şirketin çın finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen biraşkın projenin saat içinde üst el aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin sıfır olduklarını gördük. Bunun internet projesi evet da değişik bir x projesi olmasının önemi yasak. Önemli olan muvaffakiyetsızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede kalıcı tarafınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlamlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini doğrudan beslemesine rabıtalı. Yani yalnızca müşteri memnuniyeti hedefli web sayfası çdüzenışmaları, ahir mergup payanları vermemektedir.