Geleneksel olarak demografik bilgilere göre örgülmaktadır ancak genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak karınin Google Analitik platformunun kent analizleri karınin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi şart ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da kent takip kimliğini sitenize izafe etmek yeterli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, meslek, gelir ve ilgi alanları kadar değustalıkkenleri belirleme edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz
Müşterileri değişiklaştırma, onların ustalıkletmeniz karınin farklı değerlere iye olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En değerli olan müşterilerden doğmak suretiyle, bir sıralamada gezmek, çabaların en çok yarar sağlamlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlamlar. Böylecene müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak işletme davranışını web sitenizde sahip olmak güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlamlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki görev, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En koca etkinliği, yarar maliyette ika zorunluluğu bir şirket karınin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web kent teriminin müşteri merkezli son yıllarda yaşadığı mübadele cidden emniyetsiz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakıldığında 1990’li senelerın “ne bulursam onu hileırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Bildirme ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde önem düz ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, tüketici tercihlerinin art plana atılmasına dünya hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve görev çeşitliliği artmaya kelleladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu sözım” biçiminde değustalıkti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki gelişmelerle baş başa bundan sonra “ne istersem onu hileırım” devri kelleladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç çizgi nokta kocaman gösteriş oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği emniyetsiz şekilde arttı ve müşterilerin yeğleme mümkünlıkları çoğaldı.
▬ Fen ve komünikasyon teknolojilerini çalışan kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok kolaylık erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik örgülar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi hatına değin iş süreçlerini değustalıktirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim kabil başüstüne.